Генератори всіх автомобілів відносяться до категорії приладів електрообладнання, від чого його поломка доставляє багато неприємностей господареві автомобіля. У даному випадку акумулятор буде розряджатися, тобто не зможе отримувати зарядку від генератора, автомобіль не зможе повністю функціонувати. Поїздка на машині стають скрутна. Надалі, генератор потрібно купувати новий або відправляти в ремонт.
Ці варіанти будуть не найдешевші. Слід врахувати ціни на всі нові вироби, а також старий генератор. Далі порівняти вартість за прейскурантом за ремонт генератора. Після всього ми приймемо правильне рішення. Для цього потрібно мати паяльник і володіти простими електротехнічними знаннями, тоді можна осилити повний ремонт генератора своїми руками. Може існувати ціла серія причин поломки генератора.
Перелік несправностей:
• генератор не дає зарядку;
• пристрій дає меньшое напругу, ніж потрібно;
• відбувається перезарядка акамулятора;
• при роботі виникає сторонній шум в генераторі.
Обговоримо всі наведені вище несправності по порядку.
Якщо немає зарядки акумулятора, то припустимі наступні варіанти сценарію:
Перегорів запобіжник; зносилися щітки; трапилася поломка; зламалося реле регулятора; простежується розрив ланцюга ротора, а також і статора генератора; самозамикання обмотки.
При вирішенні перших несправностей необхідно здійснити заміну деяких деталей, які зламалися. Найсерйозніший в ремонті – це розрив ланцюга ротора, а також і статора. Для цього потрібно обмотку віддати статор в ремонт, або купити новий і замінити його.
Розглянемо самий зустрічається варіант -це розпаювання кінця обмотки. Тоді необхідно відмотати один виток назад з обмотки ротора на даній ділянці розриву. Довжина цього проводу вистачає для припаювання до даного контактному кільцю. Потім потрібно відламаний кінець обмотки генератора випаять від кільця контактів, і припаяти дріт, який був відмотати назад.
Слід уточнити ще одну несправність, це «шум в генераторі». Треба обстежити підшипник ротора генератора, за необхідності замінити його. Можливо, у цього підшипника нету люфту, а створюється тільки даний шум. Для цього необхідно зняти захисну накладку підшипника, очистити її бензином, впровадити нову стандартну мастило Літол -24.
Якщо в генераторі відбувається недозаряд або перезаряд, отже, потрібна заміна реле регулятора. Можливо, причина пробою діода в діодному містку.
Щоб дістатися до діодного містка, слід відгвинтити на генераторі всього три гайки (ключ на «7»). Далі зняти кріплення обмотки, відкрутити гайку плюсового виводу генератора, а потім відкріпити діодний міст.
За даних навичках, всі дії зрозумілі і не викличуть великих труднощів.