Ремонт генератора своїми руками

Ремонт генератора своїми рукамиГенератори всіх автомобілів відносяться до категорії приладів електрообладнання, від чого його поломка доставляє багато неприємностей господареві автомобіля. У даному випадку акумулятор буде розряджатися, тобто не зможе отримувати зарядку від генератора, автомобіль не зможе повністю функціонувати. Поїздка на машині стають скрутна. Надалі, генератор потрібно купувати новий або відправляти в ремонт.

Ці варіанти будуть не найдешевші. Слід врахувати ціни на всі нові вироби, а також старий генератор. Далі порівняти вартість за прейскурантом за ремонт генератора. Після всього ми приймемо правильне рішення. Для цього потрібно мати паяльник і володіти простими електротехнічними знаннями, тоді можна осилити повний ремонт генератора своїми руками. Може існувати ціла серія причин поломки генератора.

Перелік несправностей:
• генератор не дає зарядку;
• пристрій дає меньшое напругу, ніж потрібно;
• відбувається перезарядка акамулятора;
• при роботі виникає сторонній шум в генераторі.
Обговоримо всі наведені вище несправності по порядку.

Якщо немає зарядки акумулятора, то припустимі наступні варіанти сценарію:

Перегорів запобіжник; зносилися щітки; трапилася поломка; зламалося реле регулятора; простежується розрив ланцюга ротора, а також і статора генератора; самозамикання обмотки.

При вирішенні перших несправностей необхідно здійснити заміну деяких деталей, які зламалися. Найсерйозніший в ремонті — це розрив ланцюга ротора, а також і статора. Для цього потрібно обмотку віддати статор в ремонт, або купити новий і замінити його.

Розглянемо самий зустрічається варіант -це розпаювання кінця обмотки. Тоді необхідно відмотати один виток назад з обмотки ротора на даній ділянці розриву. Довжина цього проводу вистачає для припаювання до даного контактному кільцю. Потім потрібно відламаний кінець обмотки генератора випаять від кільця контактів, і припаяти дріт, який був відмотати назад.

Слід уточнити ще одну несправність, це «шум в генераторі». Треба обстежити підшипник ротора генератора, за необхідності замінити його. Можливо, у цього підшипника нету люфту, а створюється тільки даний шум. Для цього необхідно зняти захисну накладку підшипника, очистити її бензином, впровадити нову стандартну мастило Літол -24.

Якщо в генераторі відбувається недозаряд або перезаряд, отже, потрібна заміна реле регулятора. Можливо, причина пробою діода в діодному містку.

Щоб дістатися до діодного містка, слід відгвинтити на генераторі всього три гайки (ключ на «7»). Далі зняти кріплення обмотки, відкрутити гайку плюсового виводу генератора, а потім відкріпити діодний міст.

За даних навичках, всі дії зрозумілі і не викличуть великих труднощів.

Категория: Електрика, Обладнання, Разное, Своїми руками, Советы, Техника и продукция Метки: , , , , , ,

Вам могло бы понравиться:

Помощь в получении кредитов – это реально! Помощь в получении кредитов – это реально!
Как выбрать кровлю для деревянного дома Как выбрать кровлю для деревянного дома
Какой твердотопливный котел подобрать Какой твердотопливный котел подобрать
Белые кухни на заказ Белые кухни на заказ

Оставить коментарий

Вы должны Войти чтобы оставить комментарий.

© 2019 . VD.NET.UA - Портал по строительству и ремонту.
Яндекс.Метрика